mandag den 4. juni 2012

Hækle, hækle, hækle og Vampire Diaries

Den yngste af mine bonusdøtre går op i "Vampire Diaries" og "Twilight" med liv og sjæl. Hun både ser filmene, serierne og læser bøgerne og jeg må da indrømme, at jeg faktisk også blev bidt af "Vampire Diaries" bøgerne, da jeg bare liiige skulle læse, hvad det var for noget :-) Jeg kunne slet ikke lægge bogen fra mig, da jeg først fik begyndt og så er det faktisk rigtig rart at kunne snakke med, når bonusdatteren snakker om det :-) Hun har læst de første 7 syv bøger færdig for længe siden (jeg er kun lige begyndt på 5'eren), og endelig kom så den længe ventede 8'er bog. Jeg skyndte mig ind på Saxo.com for at bestille den og se så lige, hvad der hoppede op i kurven sammen med......



.... 4 skønne hækle bøger med masser af opskrifter på lapper i alle farver og former, en hækle mønster bog og en strikke mønster bog. Dem måtte jeg bare eje og de var på tilbud, så bliver det ikke meget bedre :-)
Så nu skal der læses om vampyrer og andet godt folk i Fells Church og hækles lapper i lange baner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar