mandag den 27. maj 2013

Stilhed....

... ikke før stormen, men bare meget stille på bloggen. Tiden flyver, når man har det godt. Jeg har haft travlt med flytning af hesten, da stalden hvor hun stod, skulle lukke. Men nu er flytningen overstået og vi er faldet godt til det nye sted, se bare her nogle lækre bokse:


Og her er "Fru Hest" alias Lima, så på plads. Glad og tilfreds :-)


Men hesten er altså ikke det eneste, der har taget min tid. Jeg har også haft travlt med at hækle. Mine forældre skulle til USA og besøge vores venner derovre og jeg ville gerne lave noget til dem. Her er gaverne, to sæt dansk/amerikanske grydelapper, et sæt til min amerikanske bonus-søster og et sæt til hendes mor. Og nå ja, jeg hæklede dem i løbet af en måned, hvilket absolut IKKE ligner mig ;-)

Dannebrog/Stars and Stripes grydelapper
Grydelapperne hækles sammen
Stars and Stripes på den ene side og...

... Dannebrog på den anden side.

Og jeg skal hilse fra USA og sige, at grydelapperne vakte vild jubel, de blev endda vist frem i den lokale håndarbejdsklub overthere :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar