torsdag den 10. maj 2012

Øv, øv og 3 gange øv

Øv øv har slet ikke tid til at lægge indlæg ind på bloggen. Har bare lyst til at dele alle mine hækle planer med jer. Har gang i en lille taske til hver af pigerne, det vil sige taskerne er faktisk færdige, men der mangler lige en blomst på dem begge - og hvor lang tid kan det liiiiige tage at hækle to små blomster??? Men er blevet grebet af de smukke African flower hexagons og er gået i gang med en masseproduktion til en lille taske til mig selv. Typisk mig :-/ Får ikke afsluttet det jeg er i gang med, før jeg er grebet og i gang med næste projekt :-)
Derudover har jeg planer om at hækle et langt halsrør til mig selv, grydelapper til - ja til køkkenet samt en anden lille taske til hver af pigerne.
Billederne må I stadig vente med, men jeg lover at de nok skal komme - I må bare væbne jer med tålmodighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar