tirsdag den 4. december 2012

Julepynt anno 2012

Så er produktionen af årets julepynt godt i gang. Jeg har skrevet nogle julesalmer og juleevangeliet med "gammel" skrift, fundet nogle noder på internettet og printet det hele ud. Så har jeg lagt papirerne i blød i kaffe et par timer og vupti, så har man nogle dokumenter som ligner noget fra en svunden tid.
Se bare her:


Papirerne ligger i blød i kaffe.
Papirerne tørrer. Hele bryggerset duftede af kaffe :-)
Her kan man virkelig se farveforskellen efter kaffe behandlingen.


 
Her er så lidt billeder af, hvad jeg har lavet af kaffe papirerne:
 

Små pyntepakker på vores skoskab.


Juleevangeliet ligger og pynter sammen med en lærkegren.



Ved godt at Madonna'en ikke er lavet af kaffepapir,
 men synes hun er så smuk i stearinlysenes skær,
 så hende måtte jeg bare vise.
Hun er i øvrigt købt i Rema 1000 til 40,- kr.


Julehjerte.
Kræmmerhus.

Endnu et kræmmerhus.

1 kommentar:

  1. Dét er bare en super ide :0)
    Den vil jeg helt sikkert huske - tror jeg skal afprøve den, når jeg skal lave påskeæg - beklædt med "gammelt papir" :0)
    Tak for tippet...

    SvarSlet