torsdag den 24. april 2014

Næsten et år siden

Det er absolut ikke med vilje, at bloggen har været forsømt det sidste års tid. Jeg må bare erkende, at jeg ikke har timer nok i døgnet til alle de ting, jeg gerne vil lave. Og så må man jo prioriterer :-) Jeg har prioriteret mine børn, min hest - indtil den desværre måtte lukke øjnene for sidste gang - og mig selv. Jeg har fået mere gang i hæklerierne efter Fru Hest har forladt denne jord og jeg bruger det som terapi, når jeg savner hende. Har blandt andet hæklet servietter til pigerne og de bliver flittig brugt hver aften, når vi spiser. Billeder af dem kommer senere. Lige nu må I få et billede af Fiona, der bruger mit garn som hovedpude ;-)

Dette indlæg er egentlig også en test for at se, om jeg kan få Blogger på telefonen til at virke :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar